Τρίτη, 22 Μαΐου 2018

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

08:15 - 09:00

Εγγραφή - Καφές

09:00 - 09:30

Εισαγωγή - Χαιρετισμός

Marketing Week

Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Πρόεδρος Δ.Ε. ΕΙΜ ΕΕΔΕ

First Session
09.30 – 10.15

"Outside In"

David Smith, Chief Executive, Global Futures and Foresight

O David Smith αποτυπώνει το παγκόσμιο, τεχνολογικό και κοινωνικό περιεχόμενο μέσα στο οποίο οι επιχειρήσεις θα δραστηριοποιούνται τα επομενα χρόνια. Τα κρίσιμα αυτά insights αναμένεται να διαμορφώσουν νέες στρατηγικές marketing και να αλλάξουν θεμελιωδώς τα επιχειρηματικά μοντέλα. Ο όγκος των δεδομένων, ο πλούτος και η προσβασιμότητα στην πληροφορία αποτελούν κρίσιμο κομμάτι του νέου επιχειρηματικού τοπίου. Ο διάσημος futurist θα μοιραστεί στρατηγικές που βοηθούν τους Marketers να συνειδητοποιήσουν το βαθμό της αλλαγής και να την αγκαλιάσουν προς όφελος των οργανισμών που εκπροσωπούν.

10.15 - 10.25

Q&A with David Smith

10.25 - 10.55

"Harness the Power of Data for Improved Business Outcomes"

Δημήτρης Καμπράνης, Business Analytics & Optimization Consultant, ΙΒΜ Hellas

10.55 – 11.05

"Smart Loyalty powered by Galaxy"

Αγησίλαος Παπαγιαννόπουλος, Commercial Unit Manager Telco, Banking & Retail Integrator Division, Singular Logic

11.05 - 11.15

"Δουλεύοντας με τα δεδομένα"

Ραφαήλ Σουστιέλ, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Data Power

11.15 – 11.45

Διάλειμμα - Καφές

Second Session
11.45 – 12.30

"How Brands Grow – Can Big Data Change the Rules?"

Paul Murphy, Director Solutions, Kantar Worldpanel

Αντλώντας από τη δεξαμενή των χιλιάδων case studies shopper purchase που το Kantar Worldpanel επεξεργάζεται καθημερινά σε παγκόσμιο επίπεδο, ο Paul Murphy προσδιορίζει τη σχέση των Big Data με τη μελλοντική ανάπτυξη των μαρκών και τις πωλήσεις τους. Η μετάβαση από το μαζικό marketing στη στόχευση συγκεκριμένων κοινών, περνά μέσα από τα Big Data.

12.30 - 12.40

Q&A with Paul Murphy

Τις ερωτήσεις θέτει ο Γιώργος Φραγκάκης, Country Manager ForestView

12.40 – 12.55

"Profiling and RFM Segmentation Intelligence to acquire, satisfy and retain customers"

Σταύρος Μένεγος, Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης, Entersoft A.E.

12.55 – 13.05

"Data: From Boring to Big, Bold & Beautiful"

Νεκτάριος Χαριτάκης, COO Thinkdigital Group

13.05 – 14.05

Γεύμα

Third Session
14.05 - 15.00

"In Data We Trust: How Customer Data Is Revolutionizing Our Economy"

Bjorn Bloching, Author, Senior Partner Roland Berger Strategy Consultants

Τη σκληρή μάχη για την καταναλωτική δαπάνη, θα κερδίσουν εκείνες οι εταιρείες που θα μετατρέψουν τα data σε smart data. Η εποχή της data-driven marketing στρατηγικής έχει ήδη ανατείλει. Ο Bjorn Bloching αναλύει τη συγκεκριμένη μετάβαση και καθοδηγεί τις εταιρείες προς τη νέα εποχή, μέσα από ένα πλήθος διαφωτιστικών case studies και πολύτιμων συμβουλών, πάνω στην έξυπνη αξιοποίηση των customer data.

15.00 – 15.30

Discussion Panel

Data ownership & leadership

Οι εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων όλων των ενδιαφερόμενων πλευρών της αγοράς, συζητούν για τον τρόπο με τον οποίο τα data διαμορφώνουν νέες σχέσεις μεταξύ των διαφημιζόμενων και των συνεργατών τους. Τελικά, σε ποιόν «ανήκουν» τα data;

Συμμετέχουν:

Έλενα Μαθιού, Β' Αντιπρόεδρος Δ.Ε. ΕΙΜ ΕΕΔΕ

Λίτσα Μέγγουλη, Μέλος Δ.Ε. ΕΔΕΕ

Σπύρος Ζαβιτσάνος, Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ

Γιώργος Ζαλοκώστας, Εκπρόσωπος ΣΔΕ

15.30 - 16.00

Διάλειμμα - Καφές

Fourth Session
16.00 – 16.30

"Measuring Marketing Performance"

Dr. Robert Shaw, Honorary Professor of Marketing Metrics, Cass Business School

16.30 - 17.00

"Sexy Little Numbers"

Matthew Bayfield, Head of Data Practice - UK & EAME Ogilvy One Worldwide

17.00 – 17.45

"Making the Most of your Data – Best Practice Marketing Effectiveness Measurement"

Paul Dyson, Founder Data2Decisions

Στη σημερινή εποχή, τα data ισοδυναμούν με μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Παρόλα αυτά, το πλεονέκτημα αυτό υφίσταται μόνον μέσω της σωστής προσέγγισης data management και ανάλυσης, η οποία περιλαμβάνει 8 στάδια, από τα βασικά reports ως τη βέλτιστη αξιοποίηση. Ο Paul Dyson καθοδηγεί τους Marketers ως προς το ποιές πηγές δεδομένων πρέπει να αξιοποιούν, πώς τα δεδομένα αυτά θα πρέπει να οργανώνονται και πώς θα πρέπει να αναλύονται, ώστε να μεγιστοποιούν το intelligence που οι εταιρείες τους μπορούν να αντλήσουν από αυτά.

17.45 - 17.50

Συμπεράσματα - κλείσιμο εργασιών συνεδρίου

Το πρόγραμμα είναι υπό διαμόρφωση. Παρακαλώ επιστρέψτε και ενημερωθείτε για νέους ομιλητές και θεματολογία.

  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
IBM
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ