Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

4th Marketing Directors Forum

"Αναζητώντας το δρόμο προς την Καινοτομία"

Η καινοτομία είναι κουλτούρα και η πλέον απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας στο σύγχρονο marketing. Η επιτυχία της όμως είναι βραχύβια, αφού πρέπει διαρκώς να μετεξελίσσεται σε κάτι καινούργιο. Σε αυτή την προσπάθεια, το συναίσθημα διαδραματίζει πλέον πρωτεύοντα ρόλο στον τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή, ενώ ο σύγχρονος marketer πρέπει να μπαίνει στη θέση του τελευταίου και να σκέφτεται τις ανάγκες του. Και όπως σε κάθε τι, η τεχνολογία έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Περισσότερο από όλα όμως, η καινοτομία απαιτεί τόλμη και ρίσκο.

Σε αυτές τις μεστές και ουσιαστικές λέξεις μπορεί κανείς να συνοψίσει μερικές από τις πλέον ενδιαφέρουσες απόψεις που ακούστηκαν στο 4ο Marketing Directors Forum που διοργάνωσε το MarketingWeek και η Boussias Communications στο Sofitel Athens Airport, με θέμα "Innovate or else...". H εστίαση του συνεδρίου στην καινοτομία απεδείχθη άκρως επιτυχημένη.

Κι αυτό φάνηκε τόσο από τη συμμετοχή πολυάριθμων στελεχών του ευρύτερου χώρου της επικοινωνίας, όσο και από τον πλούτο των θεμάτων που τέθηκαν, συζητήθηκαν και σχολιάστηκαν διεξοδικά. Είναι πλέον φανερό ότι στη σύγχρονη εποχή του marketing η καινοτομία αναδεικνύεται σε μέγα ζητούμενο, αναγκαία και ικανή συνθήκη για την επιτυχία κάθε προϊόντος και κάθε marketer.

  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
IBM
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ