Τρίτη, 24 Απριλίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

Ο συγγραφέας του «In Data We Trust» στο 10ο M.D.F

Marketing Week Online | 25 Φεβρουαρίου 2013 | 17:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,News

«Θα μπορούσε σήμερα μια πιστωτική κάρτα να προβλέψει ένα...διαζύγιο, πριν ακόμη το ζευγάρι καταλάβει ότι το τέλος είναι κοντά; Θα μπορούσε. Όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται σήμερα οι marketers, βρίσκονται στα χέρια τους».

Ο καθηγητής Bjorn Bloching έρχεται στην Αθήνα για να μοιραστεί με το κοινό του 10ου Marketing Directors Forum τις τελευταίες θεωρίες στον τομέα της data-driven marketing στρατηγικής. Μέσα από ένα πλήθος συναρπαστικών case studies, το βιβλίο «In Data We Trust», που αναδείχθηκε No. 1 στις κατηγορίες «business» και «marketing sales» του  Amazon, αποκαλύπτει την επανάσταση που συντελείται σήμερα στο σύγχρονο marketing.

«Η επανάσταση του customer data, έχει περάσει ήδη στο επόμενο επίπεδο. Πριν από μία δεκαετία, μόνον οι μεγάλες επιχειρήσεις είχαν την πολυτέλεια να εμπλακούν σε big data mining. Σήμερα, αφορά και στην πιο μικρή επιχείρηση. Οι εποχή της “διαίσθησης” έχει τελειώσει. Αυτό που θεμελιώνει σήμερα τις πελατειακές σχέσεις, είναι τα data», επισημαίνει ο ίδιος μεταξύ άλλων.

Με θέμα «Unleashing the Data Power», το 10ο Marketing Directors Forum, έρχεται να απαντήσει ακριβώς στην ανάγκη των Marketers να κατακτήσουν τον κόσμο των πολύπλοκων δεδομένων. Ο αυξανόμενος όγκος, η ποικιλομορφία και η ταχύτητα των διαθέσιμων δεδομένων, καθώς και ο συνδυασμός νέων και παραδοσιακών πηγών πληροφόρησης, διαμορφώνουν τη νούμερο 1 σήμερα πρόκληση για τους Διευθυντές Marketing.

Το 10ο M.D.F διεξάγεται στις 21 Μαρτίου, στο αμφιθέατρο Μαρούσι Plaza. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν διαθέσιμες στο www.marketingdirectors.gr

  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
IBM
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ