Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

Η OgilvyOne επενδύει στα data

Marketing Week Online | 30 Ιανουαρίου 2013 | 19:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,News,Trends

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Ο Matthew Bayfield, συν-ιδρυτής του data consultancy Tree, αναλαμβάνει επικεφαλής του τομέα «data» της OgilvyOne, σε Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη ενδυνάμωση του εν λόγω τμήματος που προωθεί η OgilvyOne, η οποία μαζί με τον Bayfield επιστράτευσε και τους Pete Atherton και Alan Makepeace. Οι τελευταίοι θα λειτουργούν ως business partners για τους παγκόσμιους λογαριασμούς BlackRock και Philips.

Στόχος της OgilvyOne είναι η ευρύτερη ανάπτυξη της πρότασής της στο κομμάτι των data, βοηθώντας έτσι τους πελάτες της να χρησιμοποιήσουν τα data και να ενδυναμώσουν την καταναλωτική εμπειρία.

  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
IBM
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ