Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

Το συνέδριο

Ο αυξανόμενος όγκος, η ποικιλομορφία και η ταχύτητα των διαθέσιμων δεδομένων, καθώς και ο συνδυασμός νέων και παραδοσιακών πηγών πληροφόρησης, διαμορφώνουν τη νούμερο 1 σήμερα πρόκληση για τους Διευθυντές Marketing.

Σύμφωνα με παγκόσμιες έρευνες, οι CMOs σε διεθνές επίπεδο εντοπίζουν τεράστια αλλαγή στη λειτουργία τους, λόγω των «Big Data», της επικράτησης των κινητών συσκευών και της ανάδυσης των social media, του πολλαπλασιασμού των σημείων επαφής με τον πελάτη και των πηγών πληροφορίας. Ωστόσο, στην πλειοψηφία τους, δεν αισθάνονται κατάλληλα προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα της σημερινής πραγματικότητας.

Η δυσκολία έγκειται στο πώς μπορούν να αναλυθούν αυτές οι ποικιλόμορφες ποσότητες δεδομένων για την άντληση ουσιαστικής πληροφόρησης και στο πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά για τη βελτίωση των προϊόντων, της καινοτομίας και της πελατειακής εμπειρίας. Οι Διευθυντές Marketing που θα τιθασεύσουν τα Data με επιτυχία, θα βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους για την αύξηση εσόδων, την επανεφεύρεση των σχέσεων με τους πελάτες τους και τη δημιουργία νέας αξίας. Καθώς η «ευθύνη» της πληροφορίας περνά όλο και περισσότερο στους «ώμους» του Διευθυντή Marketing, το ζητούμενο σήμερα είναι η ανάπτυξη «data-driven» στρατηγικής marketing.

  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
IBM
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ