- ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
- ΧΟΡΗΓΟΙ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
- ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
- ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Τρίτη, 24 Απριλίου 2018
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
«How Brands Grow – Can Big Data Change the Rules? »
Μπορεί μια μάρκα να γίνει η μεγαλύτερη στην κατηγορία της, απλά αυξάνοντας την πιστότητα των υπαρχόντων πελατών της; Ο Paul Murphy, Director Solutions του Kantar Worldpanel, επισημαίνει ότι δεν είναι αυτός ο τρόπος μελλοντικής ανάπτυξης των πωλήσεων.
Αντλώντας από την τεράστια «δεξαμενή» των ιστοριών shopper purchase που το Kantar Worldpanel επεξεργάζεται καθημερινά σε παγκόσμιο επίπεδο, ο P. Murphy εντοπίζει τη μετάβαση που συντελείται σήμερα, από τις «μαζικές» μάρκες, στις μάρκες που καταφέρνουν να προσδιορίσουν συγκεκριμένα –και μικρότερα- segments του πληθυσμού. Καταλύτης σε όλα αυτά, είναι τα «Big Data».
Στο βιβλίο «How Brands Grow», το οποίο στηρίζεται στα δεδομένα του Kantar Worldpanel, ο συγγραφέας Byron Sharp θέτει το ερώτημα που και ο Paul Murphy επιδιώκει να απαντήσει: «Μπορούν τα Big Data να αλλάξουν τους κανόνες με τους οποίους οι μάρκες του σήμερα αυξάνουν αύριο τις πωλήσεις τους;».