Τρίτη, 17 Ιουλίου 2018

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

Paul Murphy

Director Solutions, Kantar Worldpanel

Paul Murphy
Paul Murphy

«How Brands Grow – Can Big Data Change the Rules? »

Μπορεί μια μάρκα να γίνει η μεγαλύτερη στην κατηγορία της, απλά αυξάνοντας την πιστότητα των υπαρχόντων πελατών της; Ο Paul Murphy, Director Solutions του Kantar Worldpanel, επισημαίνει ότι δεν είναι αυτός ο τρόπος μελλοντικής ανάπτυξης των πωλήσεων.

Αντλώντας από την τεράστια «δεξαμενή» των ιστοριών shopper purchase που το Kantar Worldpanel επεξεργάζεται καθημερινά σε παγκόσμιο επίπεδο, ο P. Murphy εντοπίζει τη μετάβαση που συντελείται σήμερα, από τις «μαζικές» μάρκες, στις μάρκες που καταφέρνουν να προσδιορίσουν συγκεκριμένα –και μικρότερα- segments του πληθυσμού. Καταλύτης σε όλα αυτά, είναι τα «Big Data».

Στο βιβλίο «How Brands Grow», το οποίο στηρίζεται στα δεδομένα του Kantar Worldpanel, ο συγγραφέας Byron Sharp θέτει το ερώτημα που και ο Paul Murphy επιδιώκει να απαντήσει: «Μπορούν τα Big Data να αλλάξουν τους κανόνες με τους οποίους οι μάρκες του σήμερα αυξάνουν αύριο τις πωλήσεις τους;».

Διεθνείς ομιλητές

Dr. Björn Bloching Οι τελευταίες θεωρίες στον τομέα της data-driven marketing στρατηγικής, αποτελούν το πεδίο ερευνών και εξειδίκευσης του Dr. Björn Bloching, Senior Partner της Roland Berger Strategy Consultants.
Paul Dyson Είναι ο άνθρωπος πίσω από το μεγαλύτερο και ταχύτερα ανατπυσσόμενο σήμερα marketing effectiveness consultancy στην Ευρώπη, την Data2Decisions. Η εμπειρία του Paul Dyson εκτείνεται σε ένα ευρύ φάσμα πεδίων.
David A. Smith Η «αποστολή» του, είναι να βοηθά τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν το μέλλον και να αγκαλιάσουν τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα και τις τεχνολογίες όπως αυτά αναδύονται.
Paul Murphy Μπορεί μια μάρκα να γίνει η μεγαλύτερη στην κατηγορία της, απλά αυξάνοντας την πιστότητα των υπαρχόντων πελατών της; Ο Paul Murphy, Director Solutions του Kantar Worldpanel, επισημαίνει ότι δεν είναι αυτός ο τρόπος μελλοντικής ανάπτυξης των πωλήσεων.
Matthew Bayfield O Matthew Bayfield είναι Head of Data Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής της OgilvyOne και αποστολή του είναι να βοηθά τους πελάτες της εταιρείας στη χρήση των data για την ενδυνάμωση της πελατειακής εμπειρίας.
  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
IBM
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ