Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

David A. Smith

Chief Executive Global Futures & Foresight

David A. Smith
David A. Smith

Η «αποστολή» του, είναι να βοηθά τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν το μέλλον και να αγκαλιάσουν τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα και τις τεχνολογίες όπως αυτά αναδύονται. Η 35χρονη εμπειρία του σε μεγάλους οργανισμούς και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού, τον οδήγησε κατ’ αρχάς στη δημιουργία του Global Future Forum της Unisys και της ανεξάρτητης Global Futures & Foresight στη συνέχεια.

Ο David Smith έχει διατελέσει Head of Strategic Marketing Financial Services της Unisys, έχοντας υπό την επιβλεψή του ένα παγκόσμιο business unit αξίας 2 δις. δολαρίων. Είναι δραστήριος συγγραφέας και συχνός ομιλητής σε διεθνή φόρα, ενώ συχνά αναλαμβάνει ρόλο συμβούλου Ευρωπαϊκών κυβερνήσεων. Πρόσφατη εισήγησή του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αφορούσε στην ανάπτυξη Ευρωπαϊκή στρατηγικής για την αξιοποίηση των Social Media στην οικονομική ανάπτυξη και την αντιμετώπιση της ανεργίας.

Διεθνείς ομιλητές

Dr. Björn Bloching Οι τελευταίες θεωρίες στον τομέα της data-driven marketing στρατηγικής, αποτελούν το πεδίο ερευνών και εξειδίκευσης του Dr. Björn Bloching, Senior Partner της Roland Berger Strategy Consultants.
Paul Dyson Είναι ο άνθρωπος πίσω από το μεγαλύτερο και ταχύτερα ανατπυσσόμενο σήμερα marketing effectiveness consultancy στην Ευρώπη, την Data2Decisions. Η εμπειρία του Paul Dyson εκτείνεται σε ένα ευρύ φάσμα πεδίων.
David A. Smith Η «αποστολή» του, είναι να βοηθά τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν το μέλλον και να αγκαλιάσουν τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα και τις τεχνολογίες όπως αυτά αναδύονται.
Paul Murphy Μπορεί μια μάρκα να γίνει η μεγαλύτερη στην κατηγορία της, απλά αυξάνοντας την πιστότητα των υπαρχόντων πελατών της; Ο Paul Murphy, Director Solutions του Kantar Worldpanel, επισημαίνει ότι δεν είναι αυτός ο τρόπος μελλοντικής ανάπτυξης των πωλήσεων.
Matthew Bayfield O Matthew Bayfield είναι Head of Data Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής της OgilvyOne και αποστολή του είναι να βοηθά τους πελάτες της εταιρείας στη χρήση των data για την ενδυνάμωση της πελατειακής εμπειρίας.
  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
IBM
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ