Η µεγαλύτερη σήµερα πρόκληση για τους Διευθυντές Marketing, είναι η διαχείριση και αξιοποίηση της δύναµης των «δεδοµένων». Η ραγδαία αύξηση του όγκου και της ταχύτητας διάθεσης πληροφορίας, ο πολλαπλασιασµός των σηµείων επαφής µε τον καταναλωτή και ο συνδυασµός νέων και παραδοσιακών πηγών πληροφόρησης, διαµορφώνουν τη νέα, µεγάλη αλλαγή στο ρόλο και στη λειτουργία του CMO.
Διαβάστε περισσότερα
Measuring Marketing Performance Masterclass
Dr Robert Shaw, Professor of Marketing Metrics, Cass Business School
Dr Robert Shaw is recognised as one of the world’s primary Marketing Analytics gurus. A prolific author, twice winner of Marketing book-of-the-year awards, CEO magazine named him one of its "new generation business gurus". He implemented some high profile projects for BT, Barclays, IBM and British Airways. He is the author of the international best-sellers Marketing Payback, Improving Marketing Effectiveness and Database Marketing.
Measuring Marketing Performance Masterclass