Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

Ο Head of Data Europe της OgilvyOne στο 10o Marketing Directors Forum

Marketing Week Online | 20 Μαρτίου 2013 | 17:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,News

Matthew Bayfield, Head of Data Europe, OgilvyOne

Δεν είναι τυχαίο ότι ένα agency όπως η OgilvyOne, έχει δημιουργήσει ειδική θέση «Head of Data», υπογραμμίζοντας έτσι την κρίσιμη σημασία που το θέμα των data έχει σήμερα για τα marketing services και τους πελάτες τους.

Δεν είναι επίσης τυχαίο το γεγονός ότι, ο άνθρωπος που έχει αναλάβει τη θέση αυτή, ο Matthew Bayfield, είναι εκ των ομιλητών στο αυριανό Marketing Directors Forum με θέμα «Unleashing the data power: How to build intelligent & cross-functionally integrated, data-driven marketing strategy» (www.marketingdirectors.gr).

O Matthew Bayfield είναι Head of Data Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής της OgilvyOne και αποστολή του είναι να βοηθά τους πελάτες της εταιρείας στη χρήση των data για την ενδυνάμωση της πελατειακής εμπειρίας. Η αυριανή ομιλία του Bayfield στηρίζεται στο βιβλίο με τίτλο «Sexy Little Numbers: How to grow your business using the data you already have», το οποίο υπογράφει ο Dimitri Maex, Managing Director της OgilvyOne Νέας Υόρκης.

Ο Bayfield θα επιχειρήσει να απομυθοποιήσει τα data analytics, εξηγώντας ποιά data είναι «best to watch», πώς μπορεί να εξαχθεί το storyline μέσα από αυτά και πώς οι επιχειρήσεις μπορούν μέσω των data να εντοπίσουν νέες πηγές εσόδων. Η παρουσίαση του Matthew Bayfield συμπληρώνει ένα εξαιρετικό line-up διεθνών ομιλητών γύρω από το θέμα των data στο σύγχρονο marketing.

  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
IBM
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ