Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

Στις 21 Μαρτίου η μεγαλύτερη ετήσια συνάντηση των Marketers

Marketing Week Online | 11 Μαρτίου 2013 | 16:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,News

To Marketing Directors Forum, η κορυφαία διοργάνωση για τα στελέχη του Marketing στην Ελλάδα εδώ και μία δεκαετία, επανέρχεται με ένα «καυτό» θέμα: Το ρόλο των Data στη διαμόρφωση της σύγχρονης στρατηγικής Marketing.

Οι πλέον σύγχρονες θεωρίες και οι μεγαλύτερες έρευνες διεθνώς, συμφωνούν ότι το ζητούμενο σήμερα είναι η ανάπτυξη data-driven στρατηγικής marketing. Το 10o Marketing Directors Forum εξασφάλισε και φέρνει στην Ελλάδα εξειδικευμένους διεθνείς ομιλητές γύρω από το εν λόγω θέμα.

O David Smith, Chief Executive της Global Futures and Foresight, αποτυπώνει το παγκόσμιο, τεχνολογικό και κοινωνικό περιεχόμενο μέσα στο οποίο οι επιχειρήσεις θα δραστηριοποιούνται τα επόμενα χρόνια. Ο όγκος των δεδομένων, ο πλούτος και η προσβασιμότητα στην πληροφορία αποτελούν κρίσιμο κομμάτι του νέου επιχειρηματικού τοπίου. Ο διάσημος futurist θα μοιραστεί στρατηγικές που βοηθούν τους Marketers να συνειδητοποιήσουν το βαθμό της αλλαγής και να την αγκαλιάσουν προς όφελος των οργανισμών που εκπροσωπούν.

Ο Paul Murphy, Directors Solutions του Kantar Worldpanel, προσδιορίζει τη σχέση των Big Data με τη μελλοντική ανάπτυξη των μαρκών και τις πωλήσεις τους. Αντλώντας από τη δεξαμενή των χιλιάδων case studies shopper purchase που το Kantar Worldpanel επεξεργάζεται καθημερινά σε παγκόσμιο επίπεδο, αναλύει τη μετάβαση από το μαζικό marketing στη στόχευση συγκεκριμένων κοινών, μέσα από τα Big Data.

Ο Dr. Bjorn Bloching, συγγραφέας του βιβλίου «In Data We Trust», το οποίο έγινε no 1 σε πωλήσεις στο Amazon στις κατηγορίες Marketing & Sales, αναλύει τη μετάβαση προς τη νέα εποχή της data-driven marketing στρατηγικής. Μέσα από ένα πλήθος διαφωτιστικών case studies και πολύτιμων συμβουλών, πάνω στην έξυπνη αξιοποίηση των customer data, οδηγεί τις εταιρείες στη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

To line-up των διεθνών ομιλητών, συμπληρώνει ο ιδρυτής του μεγαλύτερου σήμερα marketing effectiveness consultancy στην Ευρώπη, της Data2Decisions. O Paul Dyson καθοδηγεί τους Marketers μέσα από συγκεκριμένα βήματα στο δύσκολο δρόμο της αξιοποίησης των δεδομένων και της μεγιστοποίησης του marketing intelligence. Το περιεχόμενο του συνεδρίου περιλαμβάνει επίσης  εξίσου σημαντικές και επίκαιρες παρουσιάσεις μεγάλων ελληνικών επιχειρήσεων. Περισσότερες πληροφορίες στο www.marketingdirectors.gr

  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
IBM
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ